poniedziałek, 1 lutego 2016

Chwile szczęścia

Dwa tygodnie temu było jedno z najważniejszych dla mnie świąt. Dzień Babci i Dziadka. Sama mam to szczęście, że dziadków jeszcze posiadam. Kochaną Babcię Zosię i Dziadka Stasia. Oraz Babcię po mężu J , ale też kochaną i wspaniałą – Babcię Alicję. Cieszę się, bo dzięki temu i moje dwa małe Aniołki, mają kochane PraBabcie i PraDziadka. Dzięki takim świętom przypomina mi się moje własne dzieciństwo. Dlatego cały tydzień tworzyłam dla nich małe upominki .


puszeczka dla Babci i Obiecana wcześniej Puszeczka dla mojego synka

Kawusiowa puszka dla rodziców i druga strona puszeczki synka



Moje wspaniałe starsze dziecię, chcąc też twórczo podziałać razem ze mną robiło swoją wersję laurek, które też pięknie wyszły



Do zobaczenia :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz