Przejdź do głównej zawartości

Powoli do przodu

Trochę się przez te dwa tygodnie wydarzyło. Oprócz braku czasu, spowodowanego nawałem prac świątecznych, mąż mi się pochorował. Biedaczysko, korzonki go dopadły. Poza tym , moja ukochana siostrzyczka urodziła córeczkę - Marysię. Jest cudna i taka malusia. Słodki mały miś. Pudełko dla Marysi już się tworzy. A w międzyczasie robię dla niej specjalny kocyk. Specjalny bo w odcieniach czarno - białych. Takich jakie noworodki rozpoznają. Chciałam jeszcze zrobić dla niej edukacyjną kostkę. ale to już chyba na Święta. Na razie jest za mała.
Znalazłam natomiast, nie gdzie indziej jak na targu w Grodzisku Mazowieckim, Panią, która wśród ubrań które sprzedaje, pokazuje swoje prace rękodzielnicze. No cuda, mówię Wam. Są tam kocyki dla dzieci, szydełkowe i materiałowe zabawki, zawieszki do smoczków i wiele innych różności. Jak tylko uda mi się znów wyskoczyć na targ to przyniosę jakieś fajne informację na jej temat.
Chciałam się jeszcze podzielić z Wami moimi ostatnimi pracami. Oto i one :
moje ręczne wypociny





A na koniec prośba do wszystkich. Poszukuję pudełka na specjalne guziki. Niestety nie może to być zwykły niciownik. Pudełko musi mieć dużo przegródek i dwa poziomy . Jak znacie jakieś sklepy internetowe, w których mogę takie dostać to proszę piszcie. Dzięki że ze mną jesteście i do przeczytania wkrótce.

Komentarze

  1. Super :) najbardziej podoba mi się skrzyneczka z rowerem. Czasami w sklepach typu lecrerc są takie plastikowe pudełeczka z przegródkami. Niestety w innych nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Nowy, starego początek

Codziennie w mojej głowie powstaje tysiące tekstów. Każdy jest dla mnie ważny, tylko niestety czasu brakuje, by je wszystkie spisać. Czasami chciałabym mieć w głowie mały edytor tekstów, który by je wszystkie spisał i zapamiętał. Dlatego mój brudnopis „Rysiek”, jest prawie pusty.








Już tradycją u mnie stało się, zaczynanie od lutego (w styczniu kończę zaległe jeszcze sprawy), dlatego Witam Was W Nowym Roku J Na początku takiego Nowo Rocznego wpisu, większość „blogowiczów”, pisze podsumowanie roku. Ja też zrobiłam sobie takie małe podsumowanie i nie wyszło ono zbyt zachęcająco. Albo ja się robie coraz wolniejsza, albo się za mało staram. Dochodzę do wniosku, że większość roku przespałam, a prawie wszystkie moje sukcesy dotyczą rozwoju moich dzieci. Niektórzy byli by bardzo dumni (ja z dzieci jestem, ale nie o taką dumę mi chodzi), ale w tym wszystkim jakoś mało mnie jest. Dlatego w tym roku postanowiłam dać więcej sobie i mojemu własnemu rozwojowi. Czas się obudzić i wziąć do roboty J Styc…

Pestki Dyni

Przygotowując się do suszenia pestek z dyni, znalazłam wiele wzmianek o tym, że dynia Hokkaido - a właściwie jej pestki - nie nadają się na ten przysmak, zimowych wieczorów. Nie było natomiast zbyt wiele informacji , dlaczego się NIE nadaje. Postanowiłam sama to sprawdzić.
Robiąc pure dyniowe (http://www.mojewypieki.com/post/puree-z-dyni) postanowiłam odłożyć troszkę pestek i wysuszyć je na kaloryferze. Po dwóch dniach miałam efekt.

Pestki oczywiście pięknie wyglądały, ale.... były kruche i nie miały, cóż, samej pestki. Trudno to właściwie opisać, gdyż po wysuszeniu została sama skórka a w środku była tylko wyschnięta bibułka. Dlatego szkoda czasu na suszenie pestek z dyni Hokkaigo. Wierzcie, mi więcej jest do zjedzenia jak spróbujecie jej pestek, na surowo. Nie byłabym sobą gdybym Wam nie pokazała jak wyglądają pestki z innej dyni, tym razem makaronowej :) Pychota

Matką być

Od jakiegoś czasu, moje dzieci na zmianę , lub jedno po drugim , chorują . Ponieważ moim głównym zawodem, od kilku już lat, jest zawód szumnie zwany MAMA, nie pozostaje mi nic innego jak siedzieć z nimi i trwać przy nich w tej ciężkiej sytuacji. Ciężkiej nie tylko dla nich ,ale również dla nas, rodziców. Zresztą według niektórych osób, nie powinnam mieć innych zainteresowań jak dzieci i dom, więc w czym problem? Ale wracając do mojego zawodu….,w sumie nie tylko mojego ,bo MAM znam bardzo dużo a jeszcze więcej nie znam i nigdy nie poznam, ale podejrzewam ,że jest też grupa takich jak ja, które próbują połączyć wszystko do kupy i stosują wielozadaniowość. Proszę nie mylić tego z Perfect Housewife, bo do perfekcyjności jest mi baaardzo daleko. Albo gotuje, albo sprzątam. Nie umiem robić tego wszystkiego jednocześnie. Dla mnie wielozadaniowość, kojarzy się bardziej z próbą bycia dobrą mamą i próbą stworzenia czegoś swojego. Zawodów, których się wyuczyłam i czasami w nich pracuje jest kilka…